SEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz Slovenija
KAZNA
 
Britanija kaznila rusku televiziju Russia Today s 250.000 dolara
Autor/izvor: SEEbiz / H
Datum objave: 26.07.2019. - 15:37:34
LONDON - Britanija je s 250.000 dolara kaznila rusku državnu televiziju Russia Today (RT) zbog "ozbiljnog kršenja pravila emitiranja", objavio je u petak regulator Ofcom.

RT je bila pristrana u sedam emisija između 17. ožujka i 26. travnja 2018., stoji u priopćenju.

Odnosi između Rusije i Britanije pogoršali su se posljednjih godina i pali na najnižu razinu od hladnog rata.

Napetosti su porasle prošle godine kada su bivši ruski dvostruki špijun Sergej Skripal i njegova kći Julija otrovani u engleskom gradu Salisburyju otrovom koji je prema britanskim vlastima stigao iz Rusije.

Ofcom je u priopćenju spomenuo način na koji je RT pratila Skripalov slučaj i rat u Siriji u kojem Moskva podupire predsjednika Bašara al-Asada.