DiWagner
SEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz Slovenija
MEDIJI
 
Novosadska TV preuzela Dnevnik
Autor/izvor: SEEbiz
Datum objave: 13.09.2018. - 07:11:17
NOVI SAD - Problem vlasničke strukture novosadskog "Dnevnika" rešen je tako što ga je kupila Novosadska TV, rekao je Udruženju novinara Srbije (UNS) generalni direktor "Dnevnik Vojvodina presa" Dušan Vlaović.

On, međutim, nije rekao od koga je, i po kojoj ceni, vlasnica Novosadske TV Aleksandra Martinović kupila udeo u "Dnevnik Vojvodina presu", izdavaču "Dnevnika", da li od WAZ-a ili od biznismena Miroslava Bogićevića.

Pored Novosadske TV, Aleksandra Martinović je vlasnica i firme "Srbija danas", izdavača portala Srbija danas. Ni u jednoj od ove dve redakcije UNS-u nisu želeli da daju kontakt Aleksandre Martinović.

Prema navodima portala Raskrinkavanje, pozivajući se na podatke APR-a, prošle nedelje „Novosadska TV" kupila je 55 odsto preduzeća „Dnevnik Vojvodina Press" za 600 evra.

Preostalih 45 odsto ima „Dnevnik AD" koji je u vlasništvu pet firmi – „Biljni lekar", „Galens Invest", „Contex energy", „Promist" i „SZR Rapid Jasna Bokan".

Vlasnik Novosadske televizije je preduzeće „Novosadska TV" doo, sa 94 odsto, kao i preduzeće „Srbija danas" doo Beograd, sa udelom od šest odsto vlasništva.

Portal Raskrinkavanje podseća i da je nekadašnju gradsku televiziju „Apolo", koja se danas zove „Novosadska TV", privatizovalo u avgustu 2015. godine preduzeće „Srbija danas" za nešto više od 170.000 evra.

List „Dnevnik" je prošlog novembra obeležio 75 godina postojanja, a prošle godine mu je dodeljena Oktobarska nagrada Novog Sada.

Podsetimo, u jeku pogroma fašističkih okupatora, grupa antifašista stvorila je 1942. godine „Slobodnu Vojvodinu", novine koje su se krišom delile po Vojvodini.